Post by tiineamodisli on Mar 14, 2022 0:32:30 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Clan N ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Clan N IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode mer gull ▞▞▞
▞▞▞ Clan N 2022 version ▞▞▞
Vennligst legg til fast joystick
Spillestetisk ser morsomt ut, utviklere anbefaler på det sterkeste at du legger til noen joystick-kontroller og mer åpenbare kampinnganger som en angrepsknapp eller noe
Fint klassisk stilspill du finner ikke for mange spill som dette 👍
Veldig morsomt spill! Kontrollene er litt vanskelige i begynnelsen, men jeg tror jeg får taket på det. Gleder meg til å spille litt mer. Å, og det er flott å se full støtte for Google Play.
Et av de beste pikselerte spillene noensinne!, jeg elsker hvordan utviklerne av dette spillet holder det oppdatert og alltid lytter til fellesskapet. Fortsett det gode arbeidet
"Bli med meg!" Linken vil ikke fungere.
Ja, det er alltid sånn.. hvert eneste nivå ville han bli på svart skjerm..
Ok, så jeg har spilt dette i 30 minutter, og jeg vet ikke hvorfor andre ikke får kontrollene. Etter min mening er de rett frem og enkle å bruke. Hvis jeg skulle klage på kontrollene, er det jeg ikke liker med dem at bevegelses-joysticken er altfor stor for et spill som dette, men det er stort sett det. Hadde satt pris på om du kunne gjøre den mindre. Uansett er dette et solid spill så langt, og jeg koser meg.
Du virkelig trenger en gamepad for dette spillet! Og sannsynligvis et nettbrett også. Det virker som om det ville vært veldig gøy hvis ikke alt var så lite. Det er rett og slett for mye grensesnitt, justert for upraktisk, til å bruke alle bevegelsene du kan gjøre på mobil. Selv med de utvidede knappene; du må kunne flytte hver knapp uavhengig. Jeg forsto ikke de andre kontrollordningene i det hele tatt. Antall annonser som ikke kan hoppes over på 30 sekunder er fullstendig uakseptabelt.
En solid start på et nytt spill. Jeg liker det. Ok, jeg nekter ikke for at kontrollene er litt sære. Men det er likevel en "lett å lære, vanskelig å mestre"😅. Jeg likte faktisk oppsettet. Du har gjort en stor innsats. Åpningsscenen er en av de beste scenene jeg har hatt på en stund. Godt å gå kompis
Kontrolleren suger, vær så snill å fikse dette
Takk for at du satte gamepad spillet fungerer mye bedre
Takk for at du lyttet til oss😁
Jeg liker spillkonseptet, men først, det vanskelige plzz gjør det litt enkelt og plzz gjenoppretter spillerens helse etter hvert nivå og plzz også fikse joysticken den fortsetter å bevege seg rundt det hele
Så buggy
Tjdi
Minner meg om gamle spill i arkaden jeg pleide å spille. Uansett, spillet er veldig bra. Unike kontroller, morsom hack n slash gameplay, flott "mini" stil pikselkunst og nostalgisk arkademusikk. Du får gjøre dungeon runs n ting med forskjellige karakterer med veldig diff. spillestiler. Morsomme ting.
Det visuelle og gameplayet er nostalgisk og veldig fint, men jeg liker virkelig ikke kontrollene, så inntil gamepaden er lagt til, venter jeg bare og ikke takler den frustrasjonen.
Kontrollene gjør spillet uspillbart. Å legge til en thumbstick-kontroll ville fikse dette.
Clan N پرتحرک jkgg
Jeg kan ikke tro at jeg ventet på et slikt spill
Jeg innrømmer at jeg slet mye med kontrollene. Liker konseptet og vil definitivt se flere slagsmål der ute, men jeg følte at jeg kjempet mot spillet mer enn fienden. Vil se om fremtidige oppdateringer forbedrer eksisterende kontroller eller gir bedre alternativer.
Nydelig spill. Kontrollene er litt usikre, men ingenting er så verst. Kommer definitivt til å fortsette å spille.
Berøringskontrollene er for skjeve
Ulik kontroll fører til forskjellig spilling. Jeg mener sveipekontroll jeg kan sveipe gjennom fienden. Grunnleggende kontroll er stå stille meskeknapp. Virkelig flott pikselkunst der.
Clan N ઍક્શન juk
Omg det spillet er kjempebra 👌👌
Dårlige kontroller, uspillbar
Kommer ikke forbi de første fugleskremselene. Fortsetter å fortelle meg å gå til høyre, men lar meg ikke. Rediger det vil ikke la meg ta den nødvendige banen øverst eller opp på skjermen takk.
Jeg elsker grafikken og den generelle spillingen (joystick-oppdateringen var en seriøs spillskifter 😂), men det er ett problem jeg ikke kan koble til google play-kontoen min, det er bare lastesirkelen.
Forferdelige kontroller
Spillet er morsomt, minner meg om gamle spill du ville spilt i spillehaller.
Fine kontroller forsinker når du vil lage et mobilspill gi det en mobilkontroll, kontrollene er så dårlige og trykkknappen kan ikke plasseres på dette stedet gjør det som idk wild rift fordi kontrollene er så dårlige for denne typen spill
Kontrollene er litt skjeve. Beklager, men kan du legge til en innstilling for folk som vil spille på telefonene deres. Det er det eneste problemet jeg fant. Ellers er spillet fenomenalt.
Bra spill
Spillet vil bli mye mer underholdende hvis vi ikke fokuserer på å finne den beste måten å spille dette spillet på.Kontrollene er så frustrerende at jeg har prøvd hvert eneste kontrollalternativ dette spillet gir, men det gir ikke mye forskjell, men hvis du klarer å finne den beste kontrollen for dette spillet, vil du like å spille dette pikselstilspillet
Legg til multiplayer hvor du kan fjerne lvls eller 1v1 spillere
Spillet er flott.
Dette spillet er rent, jeg håper bare de legger til forskjellig kampsystem avhengig av karakter fordi det som bare endres på dem er spesialangrep
Dette spillet er veldig morsomt å spille, men når er mutiplayer?
Jeg ventet lenge på å spille dette spillet.. Flott spill. Fungerer fint på telefonen min...et av de beste pikselspillene som er tilgjengelige på playstore
Kontrollene er ikke optimalisert. Ett sekund går du rett så går du opp eller i en annen retning. Trenger bedre kontroller. Kom forbi opplæringen og ga opp å prøve å beseire de tre første fiendene etterpå fordi bevegelsen min var uberegnelig og ikke kunne bevege meg dit jeg ville. I opplæringen forsvinner ikke målene, slik at du tankeløst kan angripe den samme dukken om og om igjen. Jeg føler at spillet har potensiale... Og hvorfor må vi gi tillatelse til telefonkontaktene våre?
Clan N Laga zds
Dette spillet er bra, jeg anbefaler det på det sterkeste
👍👍👍♥️
Kontroller, kontroller, kontroller. Det er alt jeg må si, VENNLIGST legg til en joystick og knapper fordi da jeg startet opplæringen var det veldig vanskelig å forstå hva den ville at jeg skulle gjøre. Å gå er vanskelig fordi fingeren din ender opp med å bevege seg mye, noe som fører til hard sikting mot fienden, og angrepet er litt forvirrende. Fiks kontrollene, gjør dem bedre, oppdater opplæringen og dette spillet vil uten tvil være 5 stjerner.
Berøringskontrollene er veldig dårlige, bevegelse er veldig dårlig for berøringsspillere 😔 Hadde mine forhåpninger til dette spillet..... Edit: jeg vet alt det, men bevegelsen er ikke jevn i berøring, jeg har spilt mye spill som dette, men i dette har joysticken noe annet som gjør det vanskeligere å flytte karakteren dit jeg vil at den skal bevege seg
Jeg liker kontrollen Den gir best følelse
Elsket spillet og alt, men kontrollen er litt finurlig
Kontrollene er mye bedre med den virtuelle gamepaden
Spillet er fantastisk, akkurat som jeg forventet. Et spill som dette kan bli populært. Men grunnen til at jeg har gitt fire stjerner er på grunn av kontrollene. Det blir uspillbart. Forbedre kontrollene og få din siste stjerne også. 😉 Rediger - ja, den klassiske kontrollplaten. Den dekker hele skjermen slik at du knapt kan se hva som skjer. Pause- og spesialferdighetsknappene er også for store. Gjør disse kontrollene litt mindre. Ville vært fint om vi kunne tilpasse eller noe. Lykke til!
SpongeBob: Krusty Cook-Off Fritidsspill gpl
Bra spill, men hvordan skal jeg spille det tredje minispillet (minispillet som du bør kjøre fra en gigantisk steinblokk) og takk for oppdateringen
Det styrer bror...