Post by tiineamodisli on Mar 14, 2022 0:17:26 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rush Hour 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rush Hour 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ veel punten hack ▞▞▞
▞▞▞ Rush Hour 3D 2022 version ▞▞▞
Geweldige graphics en eenvoudige bediening. De advertenties verpesten het spel volledig. Er zijn advertenties tussen schermen, zo vaak dat het bijna lijkt alsof er meer advertenties zijn dan dat er ergens een game verborgen is... Het is horror.. 1 ster!
Rush Hour is een raadspel, puzzel, strategie en videogame voor één speler van ... Carrom 3D is Casual, Board, Single en Multiplayer videogame ontwikkeld en
Ben dol op de nieuwe update. Het is nu realistischer. Is al een tijdje mijn favoriete tijdverdrijf. Ik speel het elke keer als ik in mijn auto op de parkeerplaats zit te wachten op eten in deze pandemie
Idee is geweldig, maar het wordt heel snel vervelend en de besturing is raar. Voeg gewoon nieuwe inhoud en betere graphics toe en de game wordt beter 👍🏻
Ik beoordeel of becommentarieer nooit game-apps, maar deze game heeft zoveel potentieel. Ik wou dat de crash-graphics wat realistischer waren; Ik haat het dat je bij een crash het volledige zicht op de plaats van het ongeval verliest. Laat de schade zien. Ik haat het dat de Orange Fighter zo'n zwak pantser en gezondheid heeft. Letterlijk één wrak en je kunt 100% gezondheid verliezen. Dus meerdere overnames zijn onmogelijk met zwaarder verkeer omdat het grillige weggedrag van de Orange Fighter enkele crashes veroorzaakt.
erg leuk, kan na een tijdje saai worden, behalve dat ik dol ben op de graphics van dit spel, heel gemakkelijk te spelen.
Letterlijk een advertentie na elke ronde. 20 seconden spel en 30 seconden advertentie. Spel zou anders geweldig zijn, maar ik heb het na de 3e ronde verwijderd omdat het gewoon te veel is
Zeer leuke spel wel grappig+veel actie.
Rush Hour 3D Перегони ctwg
Jungle Adventures 2 Avontuur ywz
Ik hou er niet van hoe agenten je constant beschadigen met elastiek, maar het is al met al een goed spel.
Weigert ineens om te werken. Ik kom voorbij het laadscherm, klik op afspelen en het sluit de app. Werkte een paar dagen geleden prima
De game is een van de traagste die ik ooit heb gespeeld. Maakte het tot ongeveer de 2e politie-achtervolging en het spel werd vrijwel onspeelbaar. Er zijn ook veel te veel advertenties, maar als ik een advertentie wil zien om mijn auto gratis te upgraden of mijn beloningen te verdubbelen, zou ik dat niet toestaan. Vreselijk spel allround.
Best een leuk spel, maar veel te veel advertenties... Ik vind het niet erg om hier en daar een paar advertenties te bekijken om de ontwikkelaars te helpen betaald te krijgen, maar als het zo hebzuchtig wordt dat je meer advertenties bekijkt dan de werkelijke speeltijd. ...dat is voor mij een zinloze app... verwijderen
Het is een goede game, ik dacht gewoon dat de besturing anders was, zoals het draaien of de pijlen die je kent en de acceleratie en rem regelen, maar hoe dan ook een goede game en ik heb het nog niet eens zo lang gespeeld en vind het al leuk en maar wat zou beter zijn als spelers politie kopen autospelers moeten het leuk vinden om een andere auto te achtervolgen en de andere agenten in het spel zouden de speler niet moeten achtervolgen omdat ze een politieauto gebruiken
Polis benden hizli
Los de bugs op en geef lage graphics alsjeblieft. Dan geef ik je 5 sterren
De meest recente bug "fix" heeft de bug geïntroduceerd waarbij het spel terugkeert naar de RHD-modus aan het begin van elk level en elke keer dat je een level opnieuw start. Het maakt niet uit wanneer of hoe vaak je overschakelt naar de LHD-modus, het spel keert altijd terug naar RHD.Erg vervelend en maakt de app bijna niet te gebruiken als je de voorkeur geeft aan de LHD-modus. Zal Uninstaller als het niet snel wordt opgelost.
Deze game is echt voor autoliefhebbers en mensen die echt van racen houden en gewoon de controle hebben of touch-play.
Rush Hour 3D [v20210420] voor Android - Modbigs
Deze game is zo vuur, maar er zijn twee problemen: 1_ het goede ding is dat je online kunt spelen, maar je kunt niet lobbyen of met je vriend spelen, ze moeten dit echt veranderen en een object toevoegen om de speler ook online te laten spelen probleem twee van vrienden is dat er veel advertenties zijn, ik bedoel, na level-up worden advertenties weergegeven en dat maakt het spel saai. object om online met vrienden te spelen... Bedankt.
Rush Hour 3D แข่งรถ tiia
Beste game Maar nu wil ik een nieuwe race starten, de game zit vast en op het zwarte scherm wordt weergegeven Fix it please
Ik vind het geweldig, het zou het gemakkelijker moeten maken om auto's te krijgen of muziek op de achtergrond te zetten....😜✌
Ik geniet van het spel, maar serieus, waarom heb je advertenties na elke keer dat je op een knop klikt? Alsof je minder advertenties had, zou het leuker zijn.
De game is goed en alles behalve 1 ding is slecht, het is cyber tier2 het is erg slecht en er is niet genoeg tijd om te voltooien
Het is een van de beste klassieke bordspellen die de 3D-wereld biedt voor de volgende generatie. Met de game kan de speler alleen spelen of drie tegenstanders
Het is oké als je advertenties laat zien. Ik begrijp dat dit de enige manier is waarop deze app geld verdient. Maar het heeft geen zin om minutenlange advertenties te tonen telkens wanneer het spel voorbij is of een nieuw spel begint. Verwijderd.
Downloaden [Installer] Rush Hour 3D(com.utincomputer.hyperovertake.moddroid)1.0 mod APK - Android Games_APKsHub.
Producttype / 3D-Afbeelding / Accessoires / Actiefiguur / Afbeelding op canvas ... The Rasmus / The Raven Age / There's A Light / The Real McKenzies
leuk maar zoveel advertenties. absoluut de betaalde versie waard voor gewoon plezier.
leuk spel, maar zoveel advertenties, besteed meer tijd aan het kijken hoe ze spelen
Leuk spel, maar ik heb geen zin om na elke ronde advertenties te krijgen. verwijderd
Rush Hour 3D מירוצים kbi
super spelleke
leuk, maar wordt uiteindelijk te repetitief
Ik zou een hogere sterbeoordeling geven, maar een advertentie na elke crash of race is REDICULUS!!!!!!!
Na slechts 7 seconden van het spel te hebben gespeeld bij het downloaden. Slechts 7 seconden! Ik ontvang een advertentie van 30 seconden!! Onnodig te zeggen dat ik hebzucht niet steun en als het saldo geld over inhoud is, dan zal een absolute nulbeoordelingsscore worden gegeven en een waarschuwing voor anderen zoals ik die geen geduld hebben voor hebzuchtige bedrijven !! Deze stomme app meteen daarna verwijderd. Wat maakt het echt uit hoe het vanaf hier uitpakt.
Rush Hour 3D レース jzov
Rush Hour 3D 4+. Good Job Games. #7 in Racen. 4,6 • 995 beoordelingen. Gratis; Biedt in‑app aankopen. iPhone-schermafbeeldingen. Extra schermafbeeldingen.
Besteed meer tijd aan advertenties dan aan het spel. Kan leuk zijn. Cool concept.
Dit spel wil gewoon je geld. Verspil geen tijd aan het spelen van dit, het is het niet waard.
Ravensburger